Autor |
Wiadomość |
SrebrnyŻuk
|
|
Opinie o Legion Real Estate |
|
Dzień dobry, obecnie rozważam inwestycje w nieruchomości na Bali i studiuję oferty różnych firm. Interesuje mnie fundusz Legion Real Estate, który zajmuje się projektami willi, apartamentów i kamienic.
Czy ktoś z Was już z nimi współpracował? Jak oceniacie ich pracę? Jaki jest poziom obsługi, na ile przejrzyste są warunki i czy zyski rzeczywiście pokrywają się z obiecywanymi prognozami? Będę wdzięczny za szczere opinie - pomogą mi podjąć świadomą decyzję!
|
|
Pon Sty 27, 2025 11:06 |
|
 |
Reklama
|
|
Pon Sty 27, 2025 11:06 |
|
 |
AlexN
|
|
|
|
Zainwestowałem z Legion zdalnie - wszystko było szybkie i jasne. Dokumenty zostały sporządzone, budowa idzie zgodnie z planem. Aleksander i jego zespół to profesjonaliści, polecam
|
|
Pon Sty 27, 2025 12:17 |
|
 |
ZimnyKamień
|
|
|
|
Po współpracy z Legion Real Estate miałem same pozytywne wrażenia. Kupiłem mieszkanie w BlueZen w okolicy Букіту❤️ Podobało mi się, że menedżerowie zwracają uwagę na każdego klienta i nie narzucają rozwiązań
|
|
Pon Lut 10, 2025 20:13 |
|
 |
luter333
|
|
|
|
Bardzo ciekawy temat i całkiem zgadzam się z moim przedmówcą.
_________________ fitberg.pl |
|
Czw Lut 20, 2025 22:04 |
|
 |
saros73566
|
|
|
|
Thanks for taking the time to line this all out for people like us. This post was very useful in my opinion. 온라인바카라
|
|
Pon Mar 24, 2025 10:55 |
|
 |
KroplaMgieł
|
|
|
|