Forum Sesje w systemie Stargate Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Opinie o Legion Real Estate

Odpowiedz do tematu    Forum Sesje w systemie Stargate Strona Główna » Stołówka Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat

Opinie o Legion Real Estate
Autor Wiadomość
SrebrnyŻuk

Post Opinie o Legion Real Estate Odpowiedz z cytatem
Dzień dobry, obecnie rozważam inwestycje w nieruchomości na Bali i studiuję oferty różnych firm. Interesuje mnie fundusz Legion Real Estate, który zajmuje się projektami willi, apartamentów i kamienic.

Czy ktoś z Was już z nimi współpracował? Jak oceniacie ich pracę? Jaki jest poziom obsługi, na ile przejrzyste są warunki i czy zyski rzeczywiście pokrywają się z obiecywanymi prognozami? Będę wdzięczny za szczere opinie - pomogą mi podjąć świadomą decyzję!
Pon Sty 27, 2025 11:06 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Pon Sty 27, 2025 11:06
AlexN

Post Odpowiedz z cytatem
Zainwestowałem z Legion zdalnie - wszystko było szybkie i jasne. Dokumenty zostały sporządzone, budowa idzie zgodnie z planem. Aleksander i jego zespół to profesjonaliści, polecam
Pon Sty 27, 2025 12:17 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
ZimnyKamień

Post Odpowiedz z cytatem
Po współpracy z Legion Real Estate miałem same pozytywne wrażenia. Kupiłem mieszkanie w BlueZen w okolicy Букіту❤️ Podobało mi się, że menedżerowie zwracają uwagę na każdego klienta i nie narzucają rozwiązań
Pon Lut 10, 2025 20:13 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
luter333

Post Odpowiedz z cytatem
Bardzo ciekawy temat i całkiem zgadzam się z moim przedmówcą.

Czw Lut 20, 2025 22:04 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
saros73566

Post Odpowiedz z cytatem
Thanks for taking the time to line this all out for people like us. This post was very useful in my opinion. 온라인바카라
Pon Mar 24, 2025 10:55 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KroplaMgieł

Post Odpowiedz z cytatem